Friday, August 6, 2010

Ziua 7- Post negru

O zi normala

Energie: Primele ore ale diminetii sunt un chin. Cand m-a dau jos din pat  casa se invartea cu mine.Iubesc ideea ca nu mai pierd timp intil cu micul dejun, imi lua 15 minute pe zi, asa ca am extra 15 minute de somn! Apoi la servici primele ore sunt cam dezorientata dar in cele din urma imi revin.M-am trezit la 6.30 desi m-am dus la somn la 10.30 ca deobicei. Seara am dormit din nou, ca valiza in gara.

Activitate fizica : Servici plus am ajuns acasa si am facut niste exercitii fizice cca 30 de min . Am observat ca dupa ce am activitate fizica corpul imi devine mai energetic, energie ce tine pana a doua zi. Eu ma simt mai bine daca merg mai mult pe jos sau fac exercitii de orice fel. A nu se intelege ca exagerez, dimpotriva la fac in ritmul meu .

Gretate : la prima ora cand m-am cantarit aveam 67.5kg dar mai tarziu cand m-am cantarit am ajuns la 68.6 kg mi-a dat de gandit, poate pentru ca am baut cam multa apa. M-am gandit ca motivul pentru ca nu reusesc sa dau jos e ca nu beau suficienta apa

Consum de apa : 1.5l cu inghitituri mici si mari, depinde de cat imi era de sete

Stare emotionala : pozitiva pot sa spun desi parca ma departez tot mai mult de lumea in care sunt -la servici ma refer- inainte ma stresam, enervam acum insa am un calm incredibil. As tine post negru toata viata numa de dragul meu cand sunt calma )


Inconveniente: Orice miros, ma tulbura, am vise in care manac, visez cu ochii deschisi cum incerc un biscuite sau orice altceva pe care imi cad ochii. Mai mult, am inceput sa gatesc tot mai mult. Am facut supa crema de morcovi , cu cordon bleu si saratele! Va puteti imagina mirosul , am deschis geamurile ca simteam ca nu ma rezist! Limba o idee mai putin incarcata , am iar dureri de spate, desi am facut exercitii, am observat ca durerile de spate au inceput sa predomine cand stau intnsa in pat. Aud ecouri parca ce vin din mine. Ba mi se zbate un loc, ba altul, ba mi se infunda urechile, ba aud zgomote ciudate in urechi, ba imi arde stomacul, ba ma dor muschii de la picioare. Toate dureaza destul de putin si sunt dureri suportabile, mai putin durerile de cap care sunt mai pronuntate ,desi inainte de post erau mult mai crunte.

No comments:

Post a Comment