Friday, August 6, 2010

Ziua 6 - Post negru

O zi trista


Energie : M-am ridicat cu greu din pat, azi m-am tarat toata ziua. La servici lumea iar ma intreaba iar ce se intampla cu mine. Dupa ora 11 mi-am mai revenit dar tot slabita era,parca am fost cu efect intarziat azi.

Activitate fizica : Dupa 6 ore de servici , 2 ore de plimbare in urma careia m-am simtit vlaguita, am venit acasa si cand m-am asezat pe pat am avut impresia ca toata camera se invarte cu mine, am incercat sa inchid ochii, a fost si mai rau. In cele din urma am atipit putin, cand m-am trezit m-am simtit mai bine

Greutate : tot 68kg ( dar asta e, nu stiu ce se intampla, poate pentru ca am lenevit ieri dupa servici.

Consum apa: 1.5 l gura mi se usca mereu si buzele au inceput sa mi se crape

Stare emotionala : calma

Stare mintala : am fost inceata in gandire si vorbire, parca eram pe jumatate aeriana

Inconveniente : Stare de greata, lesin , ameteala dureri cumplite de spate . Limba incarcata.

Somul fara probleme

No comments:

Post a Comment