Friday, August 6, 2010

Ziua 5 - Postul negru

O zi frumoasa

Energie: M-am trezit fara ceas si inainte de a deschide ochii am stiut ca va fi o zi superba, asa a si fost! M-am simtit la fel ca intr-o zi in care as fi mancat.
Activitate fizica: am fost la servici apoi am trebaluit prin casa pentru ca la la ora 7 sa ma pun in pat la citit (eram stroarsa de energie)

Greutate: 68 kg, sunt super incantata de mine

Consum de apa: 1l mi-a pierit si setea

Stare emotionala: pozitiva cu mici scapari! De dimineata la servici colegele mele au fost socate de buna mea dispozitie si de faptul ca dansam apoi dupa masa am fost trista fara motiv

Stare fizica : as fi fost in stare sa urc si muntii, asta pana la la ora 7 cand m-a luat o amenteala cumplita urmata de o durere de spate insuportabila (nu stiu daca sunt muschii sau o reflexie a rinichilor)

Inconveniente : Limba mi-o simt incarcata , vesnica ameteala si pofta pe orice lucru comestibil. Nu stiam ca exista atatia oameni care manaca sau sa la tv sunt retete culinare zilnice sau ca cartea pe care o citesc descrie viata unei bucatarese, totul pare a se invarti pe langa capitolul mancare. Mi-e dor sa mananc.

No comments:

Post a Comment