Friday, August 6, 2010

Ziua 11 - Post negru

O zi minunata!

Energie : as fi putut escalada munti daca as fi fost intr–o zona propice

Activitate fizica: Servici, apoi plimbare prin oras la cumparaturi deci a durat cel putin 3 ore )

Greutate : 66 kg ma intreba cand am cantarit ultima data asa putin, probabil acu vreo 4 ani

Consum apa : peste 2 l plus un suc de portocale care avea pulpa  mi-a fost jena sa-l dau inapoi

Stare emotionala : am inceput dimineata bine si asa mi-a mers toata ziua, Am avut musafiri pentru care am si gatit supa crema, pui la cuptor cu mujdei si mamaliga cu branza, prajitura ( imi ploua in gura dar am zis nu!)

Inconveniente : azi de dimineata pe la ora 6 m-am trezit fara ceas desteptator , am crezut ca innebunesc! Eu nu sunt deloc o persoana matinala si detest sa ma trezesc dimineata asa ca nu sunt deloc incatata de faptul ca am ajuns sa ma trezesc asa devreme. Imi venea sa plang de ciuda…mai ales ca nici macar nu mai puteam motai! Era treaza la ora 6! Asta ar trebui sa fie crima si pedepsita prin lege! In rest am o mica arsura in partea stanga a abdomenului se repara ceva pe acolo -poate vechea mea gastrita-

Sunt incredibil de palida dar asa am fost de la inceputul postului dar parca pe zi ce trece tot mai multa lumea imi zice ‘ Arati rau,du-te la doctor’ la care eu spun: 'merci, mi-ai facut ziua’


Alte obervatii : ma simt foarte detasata, vorbesc mai putin si ascult mai mult . Am incetat sa ma mai consum aiurea si mai ales parca e liniste in mintea mea, NU stiu cum sa va explic dar am petrecut o gramada de vreme incercand sa fac liniste in gandurile mele iar acum ,e in sfarsit liniste.

Sunt fericita, chiar daca aparent nu am motive

No comments:

Post a Comment