Friday, August 6, 2010

Ziua 2 - Post negru

O zi de chin!

Energie : 0 am ramas socata ca am reusit sa ma tin pe picioare 8 ore la munca. Oricine ma privea ma intreba ‘ Ce e cu tine? ‘daca nu ar fi avut o privire socata pe fata m-as fi simtit flatata/ La servici nu prea reuseam sa tin nimic in mana chiar si cana de cafea devenise grea

Am dormit ca valiza in gara ca deobicei

Stare emotionala: greu de descris, practic calma,nu am avut energie sa ma enervez. Detasata de tot si toate (a fost super cool!) Pe la 2pm am jurat ca manac! Nu mai puteam ma bubnea plansul de foame si mancare se perinda prin fata mea am rezistat dar apoi m-am simtit foarte rau.

Greutate: 71 kg

Consum de apa: am incercat sa nu beau mult, dar cand ma lua senzatia de rau am inceput sa beau mai mult peste 3 litri din nou

Inconveniente: Dureri ascutie in urechea stanga, dureri in degetele de la piciorul drept, durere in zona rinichilor ( stiu ca exagerez cu apa dar nu ma pot abtine, mi-e sete rau!)

Limba incarcata si gatul mi-e uscat plus stranut des.

La ora 5pm pentru ca ma simteam foarte rau am luat o jumatate de pahar de suc de portocale. Dupa o ora mi-am revenit complet (stiu ca am fost o lasa dar eram cat pe ce sa renunt de foame) dupa m-am simtit atat de bine incat am fost ok sa ii gatesc sotului cina si sa stau cu el pana a mancat fara ca macar sa gust! Sper ca maine sa ma simt mai bine.
Ameteala, senzatie de lesin, moleseala,fara vlaga.

No comments:

Post a Comment