Friday, August 6, 2010

Ziua 10 - Post negru

O zi super

Enegie : cat cuprinde! M-am trezit inainte sa sune ceasul, iar! Dar m-am simtit bine din prima clipa, la servici dansam si cantam ( lumea a inceput sa creada ca ma droghez)

Activitate fizica : servici plus mers pe jos dus intors la coafor

Greutate: cand m-am cantarit la prima ora aveam 65.8kg Aleluia!

Consum de apa : peste 2l

Stare emotionala : extatica

Inconveniente : NIMICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC ma simt extraordinar de bine! Mainile mi s-au suptiat, la fel si fata ma simt de parca imi vine sa zbor! Somnul e fara probleme si culmea sunt super rabdatoare si calma! Cine sunt eu oare ?

Pacat ca nu exista si mult de ziua 10…ca vroiam sa tin pentru toata perioada cand tin post!

Va pup si va imbratisez cu drag!



P.S. toti cei care vor sa tina post negru si se tem ca nu pot, va sfatuiesc sa incercati! Eu am fost mereu delasatoare si moale, si uite ca am reusit! Daca eu pot, poate oricine! Bafta

No comments:

Post a Comment