Friday, August 6, 2010

Ziua 4 - Post negru

Crima si pedeapsa!

Energie: in prima parte a zilei am fost la servici, umblam ca un zombie si colegii mei au inceput sa fie ingrijorati, am mintit si le-am zis ca e anemia mea care vescnic imi da stari de ameteala

Activitatea fizica : am muncit 10 ore

Greutate: 69 kg

Consum apa: 1l pana acum ( daca nu beau apa ma doare capul, daca beau ma dor rinichii! )

Stare emotionala : detasata

Inconveniente : am avut o nopte de comar! ma trezeam mereu apoi a inceput sa imi fie ba cald ( ma dezveleam) ba rece ( ma inveleam ) am fost foarte agitata. Prima parte a zilei am avut dureri de rinichi, muschi  si masive dureri de sale -poate tot de la rinichi de trage

Usoare senzatii de raceala – nas umed, stranut, senzatie de frig.

O imensa senzatie de foame dar am incercat sa iau o gura de apa si m-am mai linistit.

No comments:

Post a Comment